GIEŁDA Nring.pl

Poniżej znajdziesz ciekawe tracktoole i Ringtoole na sprzedaż. Niektóre to oferta offmarket.

Oferuję również pełne finansowanie, nawet mocno nietypowych aut.

Chcesz dodać swój Tracktool, Ringtool tu na Giełdę ? Napisz do mnie na lukasz@nring.pl

Wybierz samochód klikając w jego nazwę 

  • BMW E30 replilka M3 z silnikiem Honda S2000

 
BMW E30 replika M3 profesjonalnie przygotowanym pod Motorsport. Auto posiada homologowane fotel, pasy i pelna klatke bezpieczenstwa!
 Silnik: F20 z Hondy S2000 znany ze swojej niezawodnosci, wytrzymalosci oraz super osiagow krecacy sie do 9000rpm  skrzynia manual 6b 
Silnik zostal cofniety o 30cm w celu idealnego rozlozenia masy
 Zawieszenie: Gwintowane Gaz MONOTUBE, grube stabilizatory
 Elektryczne wspomaganie kierownicy
 Hamulce: Brembo 4 tloczkowe, klocki Endless oraz tarcze (nowe) i ABS z M3 E46!
 Opony: Semi Slick Dunlop Direzza + dodakowo Michelin Pislot Sport 4 (stan 80%) i RGC Super soft
 Felgi: BBS RK 17 cali
 Do samochodu dorzucam zamontowany w desce optymalizer jzdy Garmin Catalist z kamera i dodatkami (wartosc 5tys pln)
 Dolot firmy DexCraft z wlotem przez lampe
 Chlodnica ukladu wspomagania
 Wnętrze: 
• pelna klatka bezpieczeństwa, carbonowe nakladki
• nowe fotele kubełkowe Sparco Grid-Q homologacja FIA do 2029
• pasy RRS 6pkt FIA homologacja
• deska rozdzielcza oraz dach, konsola i slupki obszyta alcantara
• carbonowe boczki drzwi
•komputer optymalizacji jazdy Garmin Catalist 
 Waga: 980kg
 Moc: 250KM
Samochod na torze Poznan robi 1:46 min a na Nurburgringu BTG 8:00min
 W cenie też zapasowe:
• opony Michelin PS4 i RGC
• Dwie używane przednie tarcze hamulcowe w dobrym stanie
• Kompletnie nowe klocki Ferrodo DS UNO na przód
 150 000 PLN lub €35 000  (do negocjacji)

info: lukasz@nring.pl
  • BMW 325i E46

Układ hamulcowy:
hamulce przód e46 330, klocki ferodo ds2500, przewody giętkie w stalowym oplocie HEL (z przodu i tyłu)
Zawieszenie:
BC Racing BR, stabilizatory regulowane H&R, tuleje
wymienione na poliuretany od powerflex (oprócz tylnych tuleje wahacza z
przodu – są chyba ze strongflex), z tyłu regulowany dolny wahacz FMIC,
Silnik:
Seryjnie 2,2 – swap na 2,5 (192KM)
remont ~ 4 lata temu (35 tys km)- honowanie cylindrów,
nowe pierścienie, panewki Acl Race, osiowanie/rewizja wału ( po nawet 3 z
rzędu okrążeniach na Nurbie brak jakiejkolwiek cykania, puchnięcia)
nowa pompa wody, uszczelki paski, jest seria poza wkładką filtra
powietrza od k&n
Koła:

OZ 17 cali na Michellinach PS4, plus drugi komplet kół na semi chyba federal.

Po naprawach lakierniczych tylnych błotników, progów

 

 
Cena  35 000zł
Info: lukasz@nring.pl
  • Renault Megane RS

Auto z polskiego salonu, odkupiłem je w styczniu 2021 od pierwszego
właściciela poprzez salon Renault. Bezwypadkowy. 95500 przebiegu, jak go
kupowałem miał 81000 km.
* szpera Torsen (czyli skrzynia biegów Renault PK4018),
* zawieszenie gwintowane BC-Racing BR-RA – regulowane (wysokość, preload, rebound, camber z przodu),
* fotele kubełkowe Mirco RTS w tkaninie 3D
* pasy szelkowe czteropunktowe 3” OMP ECE
(fabryczne bezwładnościowe 3-pkt są na swoim miejscu i działają),
* zaciski hamulcowe zregenerowane w FreshBrakes w lipcu 2023 (~1000km temu) – lepsze niż fabryczne
* nowe tarcze hamulcowe + nowe klocki hamulcowe Ferodo DS 1.11 przód i DS2500 tył,
* camber plates Pure Motorsport z tyłu (jest ustawione po 3 stopnie camber (negatywu) na wszystkich kołach),
* wzmacniane dolne sworznie zwrotnicy D-Tech Racing,
* poliuretanowa dolna poduszka silnika RacingFlex,
* przewody hamulcowe w stalowym oplocie HEL,
* płyn hamulcowy Motul RBF700,
* wskaźnik temperatury oleju AutoGauge (czujnik w podstawce filtra),
* nowe sprzęgło i koło dwumasowe założone kiedy wkładałem skrzynię PK4018 jesienią 2021, jakieś 5000km temu.
*niedawno wymienione drążki kierownicze (przy okazji rewizja przekładni
kierowniczej), końcówki drążków kierowniczych, łączniki stabilizatora,
poziome łączniki zwrotnicy, wahacze, przednie piasty i łożyska, nawet
śruby kół ma nowe
* wyłączony na stałe start-stop
* nałożony wosk hybrydowy
* opony Bridgestone Potenza Sport z 2022 roku – jak dla mnie to 95% jakości Michelin Pilot Sport 4S za 70% jego ceny

Silnik, dolot, wydech – seria. Celowo – zależało mi na jak największej niezawodności i trwałości, zresztą podnoszenie mocy zupełnie nie jest potrzebne w tym aucie.

Wszystko wymieniane przed czasem, szczególnie olej i filtry, także olej w skrzyni biegów.
Nie katowane na zimno, nie gaszone od razu po szybkiej jeździe. Nie jeździło jako daily po mieście ale jako weekendowa zabawka na dłuższe przejażdżki. Nie wymaga żadnych napraw ani inwestycji.

To jest auto po pierwszym faceliftingu, czyli Ph2. Ma wnętrze jak w Ph3, ale inne przednie lampy, za to ksenony, których Ph3 nigdy nie miało).

Dlaczego Cup++? Szpera + dużo lepsze niż w Cup zawieszenie, lepsze fotele, o wiele lepsze mierzenie temperatury oleju.

 

 
Cena  65 000zł
Info: lukasz@nring.pl
  • Renault Clio RS CUP

Sprzedam Renault Clio Cup 2014 z sekwencyjna skrzynia Sadev
Oryginalne Clio Cup zbudowane przez Renault Sport, proszę nie mylić z seryjnym Clio Cup ze skrzynia dwusprzęgłowa.

Auto przygotowane do sezonu, cale polakierowane i estetycznie złożone. Czyste, ładne, cieszy oko i jeździ precyzyjnie jak gokart.
220KM, sekwencyjna skrzynia Sadev z łopatkami, szpera, zawieszenie na uniballach, regulowane amortyzatory Sachs oraz elektronika i wyświetlacz Cosworth/Pectel to najważniejsze jego cechy.
Dla szybszych kierowców, którym 220KM nie wystarczy mogę zaproponować modyfikacje na 320KM
 
Cena 139 999 zł
Info: lukasz@nring.pl
  • Seat Leon Cupra R Ringtool

Seat Leon Cupra R 1.8turbo 210km oznaczenie silnika amk czyli bliźniak popularnego BAM-a, skrzynia oczywiscie 6biegow.
Jest to fabryczna Cupra R sprowadzona że Szwajcarii od roku w Polsce.
Po zakupie przeszła szereg dedykowanych i w pełni odwracalnych modyfikacji.
Redukcja masy(usuniecie tylnej kanapy części wygłuszeń itp.)
Wymiana elementów zawieszenia
-nowe gwintowane zawieszenie z regulacją wysokości i twardości oczywiście górne łożyska i mocowania nowe
-wymiana wszystkich tulei zawieszenia przód na poliuretanowe strongflex w wersji sport.
-zamontowano stabilizator tył whiteline z 3stopniowa regulacją sztywności(dzięki niemu znacząco poprawiło się prowadzenie i precyzja oraz całkowicie zniknęła jakąkolwiek podsterowność)
-sportowy gruby stabilizator przedniej osi dedykowany do cupry
-geometria zawieszenia
-rozporka przednich kielichów
-skrecany rollbar z poprzeczkami i harnessbar do zamocowania pasów szelkowych(bezpieczeństwo przedewszystkim)
-3pktowe szelkowe pasy bezpieczeństwa z mocowaniami zgodnymi z załącznikiem “j”
-nowe nawiercane tarcze hamulcowe przód oraz tył zimermann sport do tego klocki hamulcowe Ferodo DS2500
-nowe opony toyo R888r 225/45/17
-dystanse kół przód 15mm
-dodatkowo nowe przeguby przednie, nowe łożyska, łączniki stabilizatora itp.
Jeśli chodzi o sprawy silnikowe:
Sprawdzona kompresja, uszczelniony, nowe cewki, świece, odma, zawór bov, kompletny rozrząd z kewlarowym(wzmacnianym) paskiem, nowy łańcuch rozrządu z napiaczem i ślizgiem, nowy termostat, płyn chłodzący, olej motul 5w40 300v, tip fmic, układ dolotowy ramair, układ wydechowy bez katalizatorów przelotowy na dwóch tłumikach, mapa sterująca silnikiem stage 1+ launch Control i twarda odcinka.
Jak pewnie wiadomo silnik ten ma bardzo duże możliwości tuningowe i moc 300 nie jest trudna do przekroczenia.
Poza tym wymienione wszystkie filtry, nowy akumulator banner , klimatyzacja po serwisie, wnętrze zdezynfekowane itp.
Wszystkie zdemontowane fabryczne elementy są spakowane i leżą na strychu gdyby komuś się kiedyś wymarzyło przywrócić te piękne auto do stanu fabrycznego.
Jesli chodzi o użytkowanie auta to było raz na nurburgring gdzie zrobiło około 400km oraz raz krótki trackday na Ułężu, oczywiście czasami jest przepalane i kręci się po mieście żeby się nie zastało.
Sprzedaję tylko dlatego iż szkoda takiego auta a więcej stoi niż jeździ, a może komuś dawać naprawdę solidny fun, jeździ jak gokart.
Mimo swoich lat nie posiada żadnych oznak korozji czy to podłoga czy nadwozie, lakier pięknie błyszczy, rzuca się w oczy, generuje pozytywne emocje i cieszy kierowcę jak i przechodniów. A dzięki nietuzinkowemu oklejeniu dodatkowo potęguje te wrażenia.
Do auta jest oryginalna książka serwisowa, dwa kluczyki, ważny pt i OC.
Auto nie wymaga wkładu finansowego.

Info:  +48  691269269

  • BMW 330i E36

Rok produkcji 1998, buda od 316 z przebiegiem 140kkm, silnik nowy po przebiegu 4kkm (zdjęcia poniżej)
silnik
 zmiana na M54B30 (231KM) z zimnym dolotem (samochód przerejestrowany)Chłodnica oleju i podstawa od M3e36, wzmocniona pompa oleju
zawieszenie

gwintowane z regulacją wysokości i siły tłumienia JRZ ONE + camberplates ground controle
+ helpery z przodu
wszystkie gumowe łączniki zmienione na poliuretany
regulowane tylne wahacze
nadwozie w całości profesionalnie polakierowane
pełen oryginalny M pakiet: zderzaki, światła tylne, listwy boczne, progi, lusterka
klatka
szpera custom przełożenie 3.73, z podwójnymi tarczami ciernymi 45% zacieśniona
wydech nowy ze stali nierdzewnej + kolektory sportowe od M3e36 + końcowy wydech Hamann
wnętrze w pełni polakierowane z klatką
kubełki sparco grid 2 z aluminiowymi platformami i pasami Recarro 4 punktowymi
kierownica z carbonu RSS, lekkie boczki lakierowane na czarno, nakładki na rury carbon
inne
rozpórka przedniego zawieszenia dolna i górna
licznik pod silnik r6 z wskażnikiem temperatury oleju jak w M3e36
sprzęgło i zamach podwójne sprzęgło custom, wzmocnione bez koła zamachowego

wszystkie elementy zawieszenia odczyszczone i polakierowane, tylne wachacze od e46 –
aluminiowe lżejsze
nowe lampy soczewkowe, dokładka przedniego zderzaka, tylne spoiler M3e36 GT class
look
pełna z górnymi pałąkami i wzmocnieniami do przednich kielichów z chromomolibdenu z
homologacją + wzmocnienia M3e36 pod montaż ramy tylnego dyferencjału (samochód
przerejestrowany na 2 osoby)
4x felgi ARC-8 17x9J ET30 (flow formed – pół kute 7,4kg) plus nowe opony Goodyear
Eagle F1 Asymmetric 245/40/17
hamulce nowe, przednie zaciski i tarcze od e46 330i, tylne od 328 e36, przewody w oplocie.
Zaciski oczyszczone i lakierowane

Poniżej zdjęcia bazy.  Michał bardzo długo szukał zdrowej budy z małym przebiegiem i udało się 🙂 

Karta z remontu silnika ze zdjęciami i  opisem znajduje się w tym linku:

https://drive.google.com/file/d/1ldGWwoOXQ9XISNhqGH4EC-Nq9JEbAaH5/view?usp=sharing


Cena : 125 000 zł

Jeszcze więcej szczegółów z budowy samochodu : Michał  +48 885701365

 

      •  BMW 130i E87 – SPRZEDANY

     


        • PORSCHE 911 992 GT3 – SPRZEDANY


          • Porsche 911 997.2 Turbo- SPRZEDANY

         


            • BMW 130i E87 – SPRZEDANY

          •  GR86 nowa! – SPRZEDANY